Ben aşılama ile hamile kaldım canım. 14. Gün kan vermem gerekiyordu. 13. Gün akşamı dehşet karın ağrım oldu kesin regli olcam dedim ped falan taktım hatta. Sonra çekmecede bişey ararken bi baktım bi tane ovülasyon testim kalmış. Hep okuyordum onla öğrenenleri dedim deneyeyim bari çöpe gitmesin artık zaten doktor kontrolündeyim falan. Yaptığım an kıpkırmızı oldu iki çizgide. Neye uğradığımı şaşırdım saat 22.30 falandı hemen acile gidip kan verdim 166ydı değerim. Şimdi ikiz oğluşlarla 29 haftalık olduk 🌸 inşallah sende hamilesindir 🙏🏻 değil isen de eeen kısa zamanda hayırlısıyla pozitifi görürsün 🙏🏻