Tugbabu5952 Yumurtlama günümü değerlendirdim adetime 9 gün var böyle ateş basması yaşayıp hamile oldugunu öğrenen warmı lütfen yazsın
Hsrt42 Tugbabu5952 Hamileleikte ilk belirti baş dönmesi baş agrısı uykusuzluk ve soguk olmasına rağmen yaz gelmiş gibi sıcaktan bulanman :D test yap bence bende böyleydi ve en sık belirti sık idrara cıkma
MrvBrlk Tugbabu5952 en belirgin hamilelik belirtisi adet gecikmesi. Diğerleri genelde kendimizi dinlediğimiz için oluyor. Adet geciktikten sonra da herkeste farklı belirtiler olabiliyor.
Kumral60 Tugbabu5952 canim suan olsa daha cok yeni belirti arama kendinde adetin gecikirse test yaparsin.. insallah hamilesindir bu arada.
BFerayeY Tugbabu5952 evet ben varım çok önce öğrendim .kanda çıkıyor muhakkak yaptır .herkese hava normaldi ben terliyordum sıcak basıyordu kanda cıkmıştı benim
Yesimalmila Tugbabu5952 benim yaşadığım en belirgin özellikti subat ayin da yaniyodum resmen ates basmasi terleme nefes darlığı ama benim adetim gectikten sonra oluştu belirtiler
Cannur Tugbabu5952 valla bende herhangi bi belirti olmadı adetim gecikti bi hafta bekledim sonra test yaptım oyle ogrendım hamile oldugumu 😁
Tugbabu5952 Birtane kürtajım war sanırım oyüzden sabırsızım biraz hiç olmayan birsey bu ayda ellerim ayaklarım yüzüm yanıyor ki socağı seven biriyim normalde 😪 belkide enfeksiyon bile geçiriyo olabilirim . İlk hamileliğimde adetime 6 gün warken kan verdim negatifti snrasnda adetime iki gün kAla evdeki testlerle öğrendim hamileliğimi oyüzden kan versem ckmaz die gitmek istemiyorm😪😪😪