Merhaba hanımlar doğumuma max 3 hafta var artık her an da doğurabilirmişim doktorum öyle dedi . 2 aydır geçmeyen inatçı bir boğaz ağrım var genelde geceleri ortaya çıkıyor sabaha kadar sürüyor ama gündüz bişeyim yok . Şimdi bir haftadır falanda öksürük başladı .Doktora sordum boğazında bişey yok diyor anlamadım bu gibi bir durum yaşayan var mı aranızda ve çözüm önerisi olan ?