Nurella86 Benim oğlum olacak olsaydı ismi Arhan olacaktı eşimin ismi Arda güzel olur diye düşünmüştük
YaseminBatrk Bir oğlum var Göktuğ Talha koyduk adini Şimdi ikinci oğluma hamileyim Aytuğ düşünüyoruz ama ikinci isim karae veremedik