Hasretkmrc Kızlar 40 haftaligim şuan bütün kemiklerim bacaklarım belden aşağı agriyo yalancı sancılar ama bunlar öyle.diyorlar dolerox ağrı.kesici içmek istiyorum vücudum rahatlasın diye yoksa sızıdan kendimi yerlere aticam şimdi sizce bisey olurmu o haptan
Dlkzz Hasretkmrc Sadece parol kullanılıyor diye biliyorum canım. Riske atma bence bugün yarın doğurursun artık 40 haftalık olmuşsun.
meraklianneadayi23 Hasretkmrc Sakın içmeyin hamilelikte tek içilen ağrı kesici parol o dediğiniz ilaç hsmilelik için uygun değil anlayabiliyorum ağrılarınızı bende 32.haftadayım ciddi derecede ağrılarım çok 2 gündür yataktan dahi kalkamıyorum ama sabır ve dua edin.
Hasretkmrc Dilaa meraklianneadayi23 içmedim korktum zaten ağzıma goturdum ama yapamadım Rabbım yardım etsin valla ben çok çektim doğumdan önceki sancıları şuan uyku falan yok
Nurellaaa_ Hasretkmrc merhaba kesinlikle içmeyin dolorex çok güçlü bir ağrı kesici. Bu dönemde sadece alırsanız parol
myangelson Hasretkmrc sadece parol içilebilir veya minoset Dolorex falan yasak gebelikte çok ağır bı ağrı kesici çünkü