Ozgeysrgn Kubrasnyrt 39+3 üm bende pzrtesi sabah 1cm açıklık var dedi muayene de doktor durmadan yürüyüp spor yapıyorum 😅 çatım ağrıyor sadece
Kubrasnyrt mormenekse-- bebek dönmüş dedi bana ama keyfi yerinde dedi hiç ağrım sancım yok sadece arada bıçak batması gibi anı acılar hissediyorum rahmime doğru ne yapmam lazım acaba
Kubrasnyrt Ozgeysrgn bendede açılma falan yok sancida yok bıçak batması gibi ani acı oluyor birazda sertleşme oluyor normal mi acaba ne zaman dogurucam yaa 😊
Aren2023 Yalancı kasılmalar var , sertleşme var , normalde sezeryan olmam gerekiyordu ama ben beklemek istedim bebek doğacağı günü kendi belirlesin ama gelmeye niyeti yok galiba bebişimin🙃
Kubrasnyrt Aren2023 bende aynı 2.gebeligim sezeryan dediler istemedim beklemek istedim normal olsun diye benimkininde gelmeye niyeti yok galiba 😊
gizemakay 38+4 haftalıgız. Bugün kontrolümüz vardı. Beyfendinin keyfi gayet yerindeymiş gelmeye niyeti yokmus 😅 artık dogursamda rahatlasam diye bakıyorum. Hamileligin en zor yanı bi işi yaparken başkasına muhtaç olmakmış. Allah kimseye muhtaç etmesin 😊
Ozgeysrgn Kubrasnyrt o bıçak batması ve kasılma 37-38 de oldu bende baya. Ondan sonraki haftada muayenede açılma var dedi işte . Aşağıya daha yeni baskı yapmaya başlıyormuş o durumda. Şimdi bıçak batması değil de sürekli acıyor 😅
Kubrasnyrt Ozgeysrgn yani doğum belirtisi o zaman inşallah saglicakla gelirler bir avazda dogururuz inşallah aminnnn 😊
Enfalll123 @Kubrasnyrt ilk doğumum du çok şükür doğumum güzeldi .gece 3 te hafif sancılar başladı saat 5 gibi siddetlenmeye başladı ve saat 7.15 te doğurdum .toplam 4 saat sürdü canım .ve şimdide 7 aylık hamileyim inşallah buda öyle çok güzel bir doğum olur .❤️
Enfalll123 @Kubrasnyrt ben hamileligimde gündüz hiç uzanamdim uyumadım canım .saat 9 da uyandırdım gece 11 kadar iş falan 11 den sonrada gece 2 ye kadar yürüyüş spor 😍 gebeliğim bu şekilde geçmişti . Şuan ikinci gebeliğim de dahada aktifim çünkü 1 yasindq bir kızım var gece gündüz ayaktayım
Kubrasnyrt Enfalll123 na kadar güzel rabbim herkese böyle güzel doğumlar nasip etsin inşallah sağlıkla büyütün evlatlarınizi 😊
Enfalll123 @Kubrasnyrt saat 1 ve daha yeni yatagima geçtim artık düşün 😂ve sabah 7 buçuk uyanıyorum bu saate kadar ayaktayım ….birde eşimde imam ve elhamdülillah hafız ben doğuma girdiğimde doğumdan çıkana kadar bana hatim okumuş ve tüm duaları okumus onun dularina da bağlıyorum dogumum kolayligini .