humeyraa Bende de uyku yok sabah kontrolüm var ve doktorum suni vericek bir ilerleme yoksa dua edin bu gece sancm gelsin
Nurylcndag Janset evet en az 1 2 ye kadar yiyorum birşeyler ama genede uzun süre aç kalmış olarak uyanıyoruz ya her uyanışım vicdan azabı yemin ederim, alarm kuruyorum gene kalkamıyorum en erken kalktığım saat 10.
Hayalll Nurylcndag birsey degil canim korkma bu konuda hic duzenli beslenme tabi ki onemli ama bebekler gece uyutmuyor artik agrilar batmalar bizi etkiliyor dogal olarak gec kalkiyoruz gun icinde saglikli besleniyorsan hic korkma bebis senden ihtiyaci olan besini her turlu aliyor 🤗
Nurylcndag Nagihan1 öyle değilmi? Her gün vicdan azabı çekerek uyanıyorum valla,canım sıkkın uyanıyorum bu yüzden.Ama elimde değil alarm kuruyorum gene aynı,yavrucağım tekmeliyor erken saatlerde ama sanki rüyanın içindeyim sanıyorum uyanamıyorum.
Nagihan1 Nurylcndag esim ariyo beni 10 11 gibi kalk ac ac yatiyosun cocuga bisey olcak diye tamam diyip kapatiyorum kalkiyim diyorum 5 dk sonra uyumusum tekrar. Gece uyuyabilsek sabah erken kalkarizda gece uykusu sabah uykusuna vuruyo iste. Cocuk her sekilde kandan besliyo zaten gun icinde yediklerim geceye depoluyodur heralde🤣
Anneyim6 Nagihan1 aynen ya ama ben kalkıyorum zaten sabah kahvaltı yapıyorum eşimle 8 de sonra 12 gibi kalkıp tekrar kahvaltı yapıyorum sonra yatışa devam 😁 saat 4 de 5 şe kadar kahvaltı sofrası masada kurulu kalıyor
BMH Hiçbir şey olmaz ilk hamileliğiniz ise tadını çıkarın uyuyun bol bol derim doğunca uyuyamayacaksınız nasıl olsa gün içinde yediklerinize dikkat ederseniz kuru yemiş meyve yumurta süt gibi bebeğiniz alacağını almış olur zaten takmayın böyle şeyleri kafanıza hamileliğin tadını çıkarın 🤗
Zeynep89 Nagihan1 valla bende 2 bardak sut biraz cevizle siyah uzum yedim 😅migdem sisti. 11 gibide 1 muz 1 mandalin yedim de.mandalinde cok fena gaz sorunu yapiyorr 😄😁😂
rileyss Nagihan1 benim de canım yogurtlu makarna istiyor ama kendimi o kadar zor tutuyorum ki yememek icin 😂 instagramdan yemek hesaplarının videolarını izliyorum
Nagihan1 Zeynep89 ya benim mide bulantilarim 15. Haftamda gecti o gun bugundur bogazim hic durmuyo boyle giderse cok fazla kilo alcam diye korkuyorum😁 henuz 3 kilo almisim😁
Nurylcndag Zeynep89 aaa o gaz yapan mandalina mı demekki? Bende diyorum ne bu sayıyorum yediklerimi bulamıyorum demekki mandalinaymış 😏😊çok sık yiyorum onuda 😊
Zeynep89 Nurylcndag bende cok severim..bikac gundurr ye ye ye karnim sisti valla az yemek lazim galiba 😂