Asena1 aslına bakarsanız çatı muayenesi doğum anına kadar faydasız çünkü doğum anından önce çatı zaten “kapalı” ne kadar açılacağı hakkında da bilgi vermiyo.. ilk kızımı türkiyede doğurdum. Doğumdan önce sezaryen dediler normal doğuma uygun değilmişim.. ama normal doğum yaptım, kolay ve hızlıydı elhamdülillah. Şimdi ki hamileliğimde almanyadayım, doktora çatı muayenesini sordum yukarıda yazdığım şeyleri söyledi.. 5000 grmlık bir bebek olmadığı ve herşey normal gittiği sürece sezaryen konumuz değil dedi.. sağlıkda ve bedende kalp rahatsızlığı, yanık gibi deriyi geren veya benzeri bi anormallik olmadığı sürece her kadın normal doğum yapabilir dedi..