Ikicocukannesi32 Kızlar İyi Geceler Normalde 33haftalik gebeyim Hastane uzak olduğu için ben tahmini Doğum tarihini 15şubata Almistim Ama bugün 33haftalik olmama rağmen ulstroson da 31haftalik çıktı sizce doğum tarihi degisirmi yani ben 33mü 31haftalikmi gebeyim
nergis_a Ikicocukannesi32 ultrasonda haftalarda yanilma olabiliyor canim eger senin kanaman yada suyun gelmezse cocukta bir sikinti olmazsa tarihini degistirmene gerek olmaz bence
Bestyy Canım benimde hep 2 hafta önde gösteriyordu ultrasonda şimdi 35 haftalık olduk bugun normale döndü haftasıyla uyumlu hale geldi. Doktorun 12. Haftada yaptığı ölçüm doğum tarihiyle aynı oluyor
Bestyy Yani 2 hafta önde olduğundan doğum tarhide erkene atıyordu mesela 3 şubattı bugun 11 şubata döndü 😀 bnde hic anlayamıyorum. Doktor büyüdükçe normalleşir diyor sat la.