İlk hamileliğimde normal doğum denedik bebeğim riske girince genel anesteziyle sezeryan oldum . Bu hamileliğimde doktoruma doğumu yine genel istediğimi rica ettim riskli olduğun için genel yaptık bu doğumun nasıl olacağınada anestezi ekibi karar veriyor en iyisi spinal senin için yine o gün geldiğinde konuşuruz istersen sakinleştirici de verirler dedi. Ama ben spinal anesteziden çok korkuyorum ilk doğum spinal olsa tecrübem olurdu ama aşırı panik atağım var doğuma Allah izin verirse 20 günüm var korku heyecan şimdiden başladı çok geriliyorum ve stres yapıyorum kendime. Spinal sezeryan yapan annelerin tecrübesine ihtiyacım var doğumunuz nasıldı iyileşme toparlanma süreciniz kolay oldu mu kendimi rahatlatmak için ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz