Forumcu Arkadaşlar tüp bebek transferden sonra ovitrelle yumurta çatlatma iğnesi verdi mi doktorunuz 👀
minikmucizemmmmmm Forumcu transferden sonra çatlatma iğnesi kullanmadım hiç. Yumurta toplamadan önce kullandım sadece
cookiemonsterr Forumcu bende kullanmadım öncesinde kullanmıştım,sorsaydın doktoruna canm için rahat ederdi
Forumcu minikmucizemmmmmm evet yumurta toplamadan önce vurulmuştum 1 tanesini transferin 9.gunu de ovitrelle in yarısını vurmami söyledi
Forumcu cookiemonsterr sordum rahim duvarını güçlendirmek için dedi ama bazı doktorlar da önermiyormus beta hcg hormonunu yükselttiği için test verdiğimiz gün beta yüksek çıkabilirmis iğnenin etkisiyle