Kızlar doğum yapalı iki ay oldu ama. Ben daha adet olmadim doğumdan sonra böyle olması normalmi acaba doğum yapıpda benim gibi adet olmâyan varmı eşim korunuyo ama geri cekilme yoluyla böyle adette olmayınca endişe ediyorum rabbim evlat hasreti çekenlere olmayanlara nasip etsin inşallah 🤲