37+6 haftalikta dogurdummm kızlar 15 dakika içinde😄 doktorlar şaşkın içinde bande oyle😄 kahverengi akinti var diye yazmiştim ertesi gun sabah doktora gittiğimde acilma var dedi 2 cm yatişini yapicaz dedi ben şokk tabi bi andan korku var bi eve gidip geleyim dedim öyleyse eşyalarımı alayım diye galdim 5 cm acilma var dedi suyu boşaltiktan sonra 15 dk içinde oluştu dogumda😄😄darısı sizlere sizlerede öyle kolay doğumlar dilerim kizlar