Yesraan ben Kocaeli’deyim şöyle oldu kuzenim yaşadığı yerden buraya annesine geldi 39-40 haftalıkken bir kaç kez geldi gitti kontrole sonra cuma günü sancısı ve suyu gelince ambulans ile devlette gitti devlet kabul etmedi şöyle dediler burda hafta sonu doktor ve çocuk doktoru yok olası bir doğum da misafir olduğu için mesuliyet kabul edemeyiz o yüzden herşeyi kabul edip burda da doğum yapabilirsiniz yarısını yaparız yada nst çekilip şuan bir sancısı ve açıkligi yok burdan 20-25 dk uzaklıkta kadın doğum hastanesime gidebilirsiniz orda 7/24 doktorlar var demişlerdi onlar da doğum hastanesine gitti gittiklerinde 1 cm açıklık vardı 4-5 saat sancı çekti dayanamadı sezeryana aldılar orda çocuk bir gün yoğun bakımda kaldı anne 2 gün hastanede kaldı pazartesi çıktılar bazen böyle de oluyor bunu da göz önünde alarak yapabilirsin canım