Meltemggg merhaba. Bende ilk doğumumda kullanmıştım. Evde başlamıştı sancılarım. Hastaneye gideceğim zaman sıcak suya koydum. Annem meryem suresi yasin fetih surelerini okudu. Sıcak suyunda etkisiyle o kdr hızlı ve güzel açılmışki eşim fotoğrafını gösterdiğinde inanamadım. Benmde çok şükür hızlı oldu açılmam. O ot ne kdr hızlı açılırsa rahiminde o kdr hızlı açıldığı söyleniyo ki bende inanarak yapmıştım gerçektende faydasını gördüğümü düşünüyorum. Hızlı açılsın diyede sıcak suya koymuştum. Soğuk suya göre daha hızlı açılıyo. Doğumdan sonra sudan çıkardım ve bi kenarda tekrar eski halini almasını bekledim. Şimdi ikinci hamileliğim ve nasip olursa yine kullanacağım. Yaparken sizde dua etmeyi ve inanmayı unutmayın ama. Bazı arkadaşlarım ya inanmıyorum ama yinede deneyeceğim fln demişti onlarda çokta işe yaramamıştı zorlu geçmişti doğumları. Belki kader belki tevafuk bilemem ama ben kesinlikle inanıyorum onun etkisine.