Ebru1995 Ben 15. Haftadayim . Bebeğimi sağ tarafımda hissediyorum. Böyle dokunduğumda hafif bir sertlik yükseklik hissediyorum. İlk gebeliğim o yüzden bilmiyorum bu şekilde bebek sağ yada sol şeklinde tek tarafta mı oluyor 🤔😄
Baharks Benimde sağ tarafta göbek altımda şişlik var ve sert galiba orda kendisi ultrasondada sağda görünüyor yani olabilir
Ebru1995 2022bebeki Bsrfnr ArvenMom Bebekliannee MaşaAllah 🤗🤗🤗 peki bu sağ yada solda olmanın cinsiyetle alakası var mı sizce . Bize doktorumuz 14. Haftada kız dedi ❤️
Bebekliannee Ebru1995 benim solda böyle yumurtadan az büyük özellikle hapsirinca hisseiyorum uzaninca çünkü yukarı aşağı kayıyor hapşırınca . Sağ tarafım yumuşak sol tarafim daha sert. Yani tam solda değil ortada ama sola daha yakın
minikmucizemmmmmm Ebru1995 benim hep sağda🥰 sırt üstü yatınca sağ tarafım şişiyo yamuk duruyo karnım😃 cinsiyet erkek👼🏼
ArvenMom Ebru1995 yani tatlım sabit kalmıyorlar ki sürekli yer değiştirir 10 haftaya kadar sağdaydı sonra sola döndü şuan sağ ve kızım olucak 🤣💖
Bebekliannee Ebru1995 14+3 daha bilmiyorum ama sanmıyorum bir alakası olsun . Kizimi sağ da hissediyordum.
Ebru1995 ArvenMom haklısınız ❤️❤️ ama ben bu hissi ilk kez hissediyorum sağ tarafımda. İnsan heycanlaniyor çok farklı bir his
Ozlem77 Genelde erkek sağ da kız sol da olur Ama tam tersi olanları da gördük o yüzden kesin. Bişey diyemeyiz benim de sağ da erkek
Ebru1995 Ozlem77 evet genelde sağ taraf erkek diyorlar ama buda galiba kişiden kişiye değişen birşey 🤗
ArvenMom Ebru1995 ilk gebelikse hissetmen zor canım benim ilk gebelik 3 4 gündür hissediyorum ama çok güzel hiss 🙈🥰