Ugurbocegi Biz eşimle Eylül de tanıştık bu yüzden Eylül olacak kızımın ismi ❤️
İkinci isim olarak Arya düşündüm ama Vazgeçtim çok çoğaldı. Onun yerine Eva koyacağım ikinci isim. Çünkü Eylül le yurtdışında zorlanabilir. Eva yı kullanır diye düşünüyorum. Nüfusa Eylül Eva yazdiracağız ama Eylül'ü kullanacağız. Kendisi ilerde ne kullanmak isterse onu kullansın