Minikyolculugumuz1 Kızlar ben diyetisyene gitmek istiyorum gıda silme işlemi yaptırmak istiyorum sizce bi sakıncası olur mu?
Zeyrista Minikyolculugumuz1 işlemle ilgili hiçbir fikrim yok ama ben gittim diyetisyene çok kilo almamak adına verdiği listeye uydum ilk 2 kilo verdim şimdi almaya başladığım dönemdeyim yüne listeye uyarak hareket ediyorum ben faydasını gördüm açıkçası
MUSU21 Minikyolculugumuz1 bend eo islemi bilmiyorum ama gebe diyetisyenleri oluyor instagramdan bulabilirsin onlarada sorabilirsin dm ile bence. Gebe diyetisyeni olmasina da gerek yok tabi oyle de bisey var diye yazidm. Ve tabiki normal diyetisyenede gidebilirsin gebelik sekeri olanlar diyetisyene yonlendiriliyorlar
Minikyolculugumuz1 Zeyrista doktoruma sordum diyetisyene gidebilirsin ama gıda silme işlemini yaptıramazsın dedi
Minikyolculugumuz1 MUSU21 doktoruma sordum diyetisyene gidebilirsin ama gıda silme işlemini yaptıramazsın dedi
balkizinbebegii Minikyolculugumuz1 öyle dediyse yaptırma ki demese bile zaten yaptırma o tarz şeyler hamilelikte. Ama diyetisyenle zayıflamak için değil dengeli beslenmek için tabiki görüşebilirsiniz