Bizde 36+1 olduk ama ultrasonda gelişimi 2 hafta ileride gidiyor. Bakalım bizimki ne zaman gelecek merakla bekliyoruz ilk çocuk ve ilk torun🥰 doktor henüz birşey demedi şimdilik herşey normal, baş aşağı pozisyonda pervikse yakın duruyor kafası dedi kanalda değilmiş ama daha vakti var zaten. 40 hafta nasıl olacak bilmiyorum artık iyice ağırlaştık , geceleri uykusuzluk dolaşıp duruyorum