ekinnefes 😂😂 bende başlığı görünce normal yaptın sandım tabi ki de kolay değil burda bazı arkadaşlar Doğum hikayelerini paylaşırken işte ben çok acı çektim ama herkesin acı eşiği farklıdır falan yazıyolar tepki çekmemek için ama kimse de kusura bakmasın candan can çıkıyo benim üstünden 6 sene geçti hala unutamadım yani bu konuda hiiiç kimseyi yalan yere avutamayız 😞 normal Doğum çok zor sonrası da zor alttan dikişlerin oluyo oturamıyon kalkamıyosun iyileşmesi 20 günü buluyo sezeryan normal Doğumdan daha kolay ama ben yine normal istiyorum bi defa doğurmuşum zaten bi daha normal olsun