Nazlicangrhn-3009 Düzenli ve dengeli beslenmeme rağmen sodyum ve protein eksikliği çıktı doktorum düşük seviyede önemli değil dedi ama ne yapmam gerekir ? Siz bu durumu yaşadınız mı ?
2022bebeki Nazlicangrhn-3009 Çok normal bende de öyle çıkıyor bebek depolarimizi sömürüyor 🙈 Sodyum için sodyumu yüksek maden suyu içmenizi öneririm Kızılay Erzincan, Beypazarı gibi
Nazlicangrhn-3009 2022bebeki teşekkür ederim 🙏🏼🥰 bende korktum açıkçası o kadar düzenli yeyip dikkat etmeme rağmen neden böyle çıktı diye üzüldüm
2022bebeki Nazlicangrhn-3009 Ben de sizin gibi çok dikkat ederim beslenmeme bulantilardan sonra. Tavuk ve ilikli kemik suyu kaynatip yemeklerime de koyar oldum şimdi protein açığı daha da azaldı. Üzmeyin canınızı şifa olsun her bir yedikleri🌺