Libero Mariam2 benım de 6 gün kaldı ufaktan sancı var ama öyle cok cok aralıklı sizin nasıl doktorunuz ne diyor suanda normal vs bırsey diyor mu :)
Ksmmett Son 16 gün resmen zaman durdu sancılarım var şu son 3 gündür pazarda nişanım geldi ama açılma yok 37+5 olduk kızımla hayırlısı inşallah 🙏
Mariam2 Anneyimmm34 ay çok güzel az kalmış bende çok heyecanlı bekliyorum o anı bide hiç resimde kendini göstermedi hep yüzü kapati 9ayi biti ama son günler geçmiyor gibi 🤭