Esma1993 benimde senim gibiydi canım tekrar gittim açlık kan verdim sonra kahvaltı yaptım tekrar kan verdim çok yüksek olmadığı için yükleme yapmak yerine tokluk baktı yani kahvaltı yaptırıp baktı bir hafta dikkatli beslen akşamları tatlı yeme ekmek makarna tüketme normale dönüyor
Bi de benşm gibi kahvaltı yapsan da yükleme yaptırmasan olur mu bi sor