Normal doğum yapmadım ama sancısını sonuna kadar çekmiş biri olarak benim ağrım belden girmişti nefes almalık bir boşluk olacak kadar sıklaşıyor sancılar Her bünye farklıdır Sancıyı herkes acı eşiğine göre karşılar diye düşünüyorum Kimisinin hafif yada daha dayanılabilir oluyor, kimisine göre dayanılmaz Ağrıyı tarif edemiyorum ama bana ağır gelmişti 😅 İnşallah en az ağrıyla ve hızlı olur doğumunuz 🌸