defneveannesii_ İyi akşamlar kızlar🌸 6 haftalık hamileyim ama kasık kramplarım, ağrılarım çok fazla. Gözlerim doluyor ağrıdan, uykudan dahi uyanıyorum arada. Nasıl geçer bu ağrı, ne önerirsiniz? Ne yapmalıyım? 🫠🥺
Denizahsen defneveannesii_ çok şiddetliyse ağrınız hastaneye gidin ama karın kasık ağrısı normal kabul ediliyor şiddetli ve kanamalı olmadığı müddetçe. Kendinizi sıcak tutarak bol bol su içerek be uzanarak biraz daha azaltabilirsiniz
defneveannesii_ Denizahsen Çok şükür kanamam yok fakat ağrım çok 😔 Acile de gitmek istemiyorum yani en fazla ne yapabilirler ki kadın doğuma git diycekler bana 🫠 Doktoruma randevum cuma günü. Teşekkür ederim 🙏🙏