shsnm_yrn Selam, aynı durumdayız. Doktorum kanama kırmızı olmadıkça endişe etmeyelim dedi. Bebek yer açıyormuş, rahim de büyüyormuş şu aralar. O yüzden oluyor dedi, bana da progestan hap verdi eğer geçmezse fitile geçicez🙏🏻 Korkma kuzum iyi düşün iyi olsun😌