Masal4421 Kizlar 6+3 doktor kese var bebek henüz görünmüyor haftaya yeniden bekliyorm dedi,, fotoğraftan anlayan var mı acaba
Limonsekeri Masal4421 kese ilk oluşuyor sonrasında bebek oluşuyor daha da sonrasında kalp atışı duyuluyor stres yapmayın 8.haftada falan hem kalbini duyup hem kendisini rahat görürsünüz
Symaaas Masal4421 canım görmemek normal herkes bir olmaz ben oğlumu 5+3 de gördüm kalp atışını almıştım bu gebeliğime 5 1 de gittim kese vardı sadece haftaya gel dddi farklılık olabilir yani
Hkgezer Yolk kesesi var gibi benimde 6. Hafta karnımdan bakınca böyleydi vajinal bakımca bebek de kalp atışıda görüldü
Masal4421 Hkgezer yolk kesesinden de bahsetmedi, sadece kese oluşmuş ama bebek henüz görünmüyor tekrar bekliyorum haftaya dedi doktor 😔 İnşallah görünür teşekkür ederim
Gamzelit Hayır canım bariz o siyah şey kesen ve içinde belli olan beyazlık grilik bebek ama sadece net değil ölçüm yapamadığı için öyle demiş bence doktorun, başka doktora da görün derim
Masal4421 Symaaas maşallah 😊 ben de oğlumu o haftalarda görmüştüm,, ve ilk öğrendiğim andan itibaren mide bulantısı vardı,, bu kez hiç bulantı yok bebek de görünmeyince endişelendim 🙈
Limonsekeri Masal4421 içini ferah tut Allah’ın izniyle görürsün zamanında da kucağına alırsın inşallah 🙏🏻