Ebraradinn bence dünyanın en gereksiz tartışması. İsteyen istediği gibi doğurur. Ben de bebeğim de gayet sağlıklıyız çok şükür. Ama ben sezeryan istiyorum.
Doğum esnasında bebeğin sağlığı için en az komplikasyon sezeryan. Anneye sıkıntısı var diyorlar ama o doktora ve hastaneye göre değişir. Benim doktorum tanıdık ve benden önce 6 kişi onunla sezeryan doğum yapti hepsi (darısı başımıza) ertesi gün ayaktaydı. Sütleri de geldi. O hurafeler eskidenmiş. Şimdi teknoloji gelişti. Nasil ki teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyorsak bence doğum için de faydalanmamiz gerek. Artik normal doğumlarda normal değil, suni sancılar, epiduraller vs. O yüzden kim nasıl doğurmak istiyorsa dogursun ve yorum yapmasın bi zahmet. Ben sağlıkçıyım ve etrafımdaki sağlıkçıların çoğu sezeryan doğum yapmış ya da tercih ediyor. Sizin ve doktorunuzun kararı önemli olan. Konuyu siz açmissiniz ama ben daha çok dolmuşum 😁