Burcin34 şehir Hastanesi’nde yaptım 2 ay önce odalar özel tek kişiydim duşa banyo herşey var kafama göre doğum yaptım ebeler çok iyiydi doğum yaptığım oda tekti kimseyi görmedim çok şükür 🤗 görümcem üniversitede doğum yapti sancı odasında kadınlar vs oluyormuş orda doğum yapanlari hep görmüş ama şehir hastanesi asla öyle değil çok temizdi herşeyi sehiri oneririm