Herkese merhaba son adet tarihime göre 5 haftalık hamileyim bugün ilk doktor randevum vardı. Ve doktor bana kese boş ama hamilesin dedi 2 hafta sonra tekrar çağırdı aranızda böyle olanlar varmı yani şuan baya bir korku içerisindeyim acaba bebeğim oluşacak mı diye bilginiz varsa bana cevap yazın. Teşekkürler ###