Zeynep5555 merhaba canım benimde oğlum 18 aylık ve bende 7 haftalık hamileyim doktorum 6. Aya kadar emzir hiç bir sakınca yok dedi daha sonra zaten sütün tadı değişecek kendi bırakacak dedi , sağlık ocağımdaki hemşireme sordum o da emzir hiç bir şey olmaz dedi . Çevremde yaşayan arkdaşlarım var onlarda aynılarını dedi hep