Gulizar811 Kızlar guatrım var 27+2 gebeyim doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi sizce yaptırmalı mıyım ?
Zemzems Gulizar811 aç ve tok karna kan alımı yapılıyor diye hatırlıyorum ilk gebeliğim de öyle yaptırdım. 2. Gebeliğimde de yaptıracağım. Bir sakıncası yok kendi fikrim yap derim canm 🌸
Btlklnc Gulizar811 daha bugun saglık ocagıyla görüstüm 26.haftaya kadar yapılabılır dedi bi kac gune bende yaptırıcamm
Aass Bence yaptırın. Ben hiç aklımda yokken ailemde vs yokken. Şekerim sınırda çıktı ve direk diyete başlattı doktorum
cereny33 Bana da doktorum önerdi biraz çekiniyordum ama için rahat olsun yaptırabilirsin hiçbir zararı yokmuş size veya bebişe