aniii0310 Merhaba arkadaşlar 35 haftalık oldu ve üst karında ara ara gelen şiddetli batma hissi oluyor aranızda yaşayan var mı?
Hilaynur aniii0310 evet canım sanki kaburga kemigin. Orada yemek yerken falan asla otrp yiyemyorm çok zor batıyor
aniii0310 Hilaynur Evet ya böyle bir batma yok bebeğin biraz bu haftalarda aşaya inmesi gerekmiyor mu açaba