Nursl7 bugün çam sakuradaydım normalde özele gittim şuan 37. Haftamdayım sezeryan olacağım Allah izin verirse kalp ve tansiyonum sorunum olduğu için bıraya yönlendirdiler Ali Utku Öz diye bi doktora randevu aldım içeri girdim asistan doktor vardı o doktor yoktu doktor nerede dedim ben bakıyorum yerine burası böyle dedi muane etti kilo falan söylemedi gün verir misiniz dedim doğum için ilk kez gelmişsin buraya 4 defa gelmen gerekir dedi bende sıkıntı mı anlattım bana dediği şey banane beni ilgilendirmez ablacım benim sorunum mu dedi şok oldum üslubu konuşması tavırları beni delirtti nasıl olacak dedim peki bana diyor ben nerden bileyim randevu düşür 4 kere daha gel dedim ben her hafta nasıl randevu bulacağım üstelik 3. Sezeryan dikişlerim şiş hiper tansiyon astım panik atak ve kalp çarpıntısı var bende banane diyor benim sorunum değil ağladım sinirden tansiyonum yükseldi bana diyor dur başıma sorun çıkarma dedim siz bana bu şekilde davranmazsın hakkımı helal etmiyorum sonra çıktım oradan.. Kime randevu alırsanız alın o adama almayın