Merhaba hanımlar ben yeni katıldım bu uygulamaya öncelikle adım semihanur 1 kızım var bundan son adetim 4 Kasım di 4 Aralık’ta adet olmadım hala olmadı 5 adet gebelik testi yaptım negatif çıktı sağlık ocağında kan verdim negatif çıktı sonra kadın doğuma gittim 30 Aralık’ta doktor vajina ultrasyondn baktı rahim içinde 5mm lik bı kese gibi bişey gördüm ama emin değilim kan verin ve folik asite başla dedi kan sonucu öğlen sonu çıktı aile hekimine gösterdim yine negatif çıktı şimdi doktor bana 2 hafta sonra gel tekrar bakalm hemde kalp atışını duyariz dedi bende hala adet olmadım 2. Adetim geldi bugün olması lazımdı olmuyo belirti sağ kasimgimda ağrı oluyo ara sıra içimde pıt pıt seyirme gibi biseyler oluyo sonra geciyo kasık agrisi şimdi ben hamile desem var mi yok mu bilmyrm bu durumu yaşayan var mi hiç kanda HCG 0 çıkıp ultrasonda kese görülmesi mümkün mü yada hgc sonrdan yükselir mi