29+5 haftalık hamileyim. Alt karnımda birden bir gerginlik hissettim ve ödem olduğunu farkettim. Aynı anda ellerim ve ayaklarım da şişti. Doktoruma sordum normal karşıladı yeşil çay ve maydonoz suyu içmemi önerdi. Ama sizinde göbeğinizde var mı acaba ? Protein kaçağı vs de yok. Tüm testlerim yapıldı. Arada göbeğime dokununca ödemli bölgeler sızlıyor.