ardaada Merhabalar, Son son eksikleri tamamlamaya çalışıyorum da Bu takı yastığı denen şey gerekli mi ? Hani isimli vs yaptırılanlar Yaptırmasak olmaz mı hastanede mi evde mi kullanılıyor nedir bilemedim
minikkus1 ardaada bence yaptırabilirsiniz. hastanede baş ucuna koyarsınız, evde yatağına koyarsınız. çok aşırı gerekli bir şey değil ama bence görsel olarak güzel duruyor. tercihe bağlı
sedaa_aa ardaada bence gerekli bir şey değil yaptırmamıştım sanki insanları da bir şeye takmaya mecbur bırakmak gibi geliyor. zaten takmak isteyen olursa bebeğin üstüne takıyor. Ha anı olsun vs derseniz isimli olarak yaptırır evde hastanede kullanırsınız ama şart değil
yagizegemom ardaada bence çokta gerekli birşey değil canım ve gereksiz pahalı ona vereceğin parayı daha kullanışlı bişeye verebilirsin 🌸🥰
35-altinkalp ardaada ben gereksiz gördüm annem eskiden kullanılan dantel kırlent kılıflarından birini geçirdi küçük bir kırlente onu kullanacağım.
emirtosveannesi ardaada ben punch dan kendim işledim diktim çok da güzel oldu bence evde kendiniz de yapabilirsiniz daha uyguna geliyor hemde kendiniz yaptığınız için anlamlı olur
Mommm03 ardaada gereksiz birşey . ama hastane çıkışında vardi ama kullanmadım sadece görsel olarak duruyor öyle
Esraadem ardaada hiç heves etmedim yaptırmadım bilmiyorum gereksiz yere masraf onu yaptıracağınıza çocuğunuza başka bir şey alın , bence biraz artık kalmadı onlardan yani benim fikrim tabi ki
2022bebeki ardaada Bence hiç gerekli değil eltim yaptırmış yoksa aklima gelmezdi. Gelen misafirler altin takmak zorundaymis gibi his veriyor bence
ZeynepNilDuran ardaada takı yastığı yüzünden Mevlüt’te yeğenim altınları çalınmıştı. Hiç anlayamamıştık. Çok gerekli değil tamamen annenin isteğine bağlı. Açıkçası ben yaptırmadım takılan takıların hem mahrem olması hem bir daha kullanılmayacak olması yüzünden.