ZeynepCicek Elahun Bana hic bilgi vermediler en iyisi ben yarin saglik ocagindaki hemsiremi arar bilgi alirim icim rahat etsin 😊
ZeynepCicek Annisshh Bence de en iyisi yarin gidip bilgi almak saglik ocagindan en kotu muayenemi öne alirim oyle doktoruma da danisirim
BMH ZeynepCicek hiçbir şey olmaz doktorların hepsinin farklı yöntemleri var gidene kadar elinde olanları kullan içine sinmiyorsa da bi sağlık ocağına git anlat durumu onlar sana yardımcı olurlar bu kadar panik olma sakin olmaya çalış hayati risk taşımıyor bunlar 😁
ZeynepCicek BMH Ilk gebeligim o yuzden bebegin gelisimi icin de önemli ya o yuzden zamaninda kullanmak aksatmamak istiyorum bisey olur diye korkuyorum.Zaten yarin saglik ocagindan bilgi alacagim 😊
BMH ZeynepCicek anlıyorum canım ama bebeğin senin gerginliklerini hissedeceği için çok takılmamaya çalışmakta fayda var hepsi kesin bu zaman da olmalı diye birşey yok doktorların hepsi farklı yöntemler uyguluyor rahata al kendini 😉
ikarus Ben hamileliğimin başından beri kan ilacı kullanıyorum çünkü demir eksikliğim var, testlerde hep düşük çıkıyordu. Ama herkes mutlaka içmek zorunda değil benim bildiğim kadarıyla. Mesela en yakın arkadaşım da hamile, sadece 1 ay içti. Doktoru daha içmene gerek yok diyerek kesti.
Dhvfth ZeynepCicek kesnlikle kullan ben diklik ettim kullanmadım doğuma 10 gün var ve gün-de çift kan demir ignesi vurdyruyorum ve kalcalarim bitik durumda igneden
HalisEbruoban ZeynepCicek yok canım merak etme ama 12 de folık asıtı bırakıp decavıt davıt 3 kullanmaya baslıyosun saglık ocagı verıyo bı sor ıstersen