Sevgi2023 Merhaba hanimlar,37+5haftalik hamileyim ama cok agrim falan olmuyor 🫠bu bebegin gec gelicegi falan anlaminami geliyor acaba yoksa benim gibi olub bi anda agrilan baslayib dogum yapan varmi??
Sevgi2023 Aselmira26 bende cok az oluyor 30-31haftamda bel agrilarim falan cok oluyordu wimdi ama yok givi agrilarim dun biraz oldu gecdi bugunde widdetli de diyil🙄