Minnosunannesi16 Kızlar 4 aylık hamileyim vücudum aşırı derecede kuru hatta karın bölgem kuruluktan dökülüyor pul pul bebek yağı kullanıyorum yeterli gelmiyor sanırım ne önerirsiniz 🌸💖
[silindi] Minnosunannesi16 cerave kuru ciltler icin guzel ama hamilelikte kullanilir mi bilmiyorum arastir istersen cerave markasini
Tanembebek5 Minnosunannesi16 ben de 4.5 aylık hamileyim. Duştan sonra fark ettim gerdan kısmımda kuru pullanma vardı hemen kremledim. Dönemsel herhalde ya da hava değişiminden
Papiiii Minnosunannesi16 bende ayni senin gibiyim 12 haftakikken basladi 7 haftdir hala devam eduyor gobek kismim pulpul dokukuyoo nemlendieici vşfayda etmedi.Bio oil siparis verdm bakalim onu denicem
35ilknur35 Minnosunannesi16 aynısı bana da oluyor bio oil ve frei oil kullanıyorum sabah akşam ve halen daha olabiliyor ama baya iyi nem veriyor hissediyorum yani
[silindi] Minnosunannesi16 bide dus jelleri var yag bazli hem dusta yagli his birakiyor hem sonra nemlendirirsen bence guzel olur bioderma atoderm shower oil
Minnosunannesi16 Tanembebek5 Ay olabilir canım ilk defa böyle birsey yaşıyorum normalde cildim kuru degildi ama hamilelikten dolayı sanırım
Minnosunannesi16 Papiiii acil boseyler yapmak lazım dökülmesi bir yana bide fena kaşınıyor vallahi memnun kalırsan banada yazsan bende baktım internetten güzel yorumlar yapılmıştı
Minnosunannesi16 35ilknur35 bio oil catlamayada iyi geliyor diyorlar doğrumu acaba kullananlar bilir bide ilk gebelik acemilik hep 😊
Minnosunannesi16 Nursen01 aslında oda iyi edebilir bide hamilelikte herseyi kullanamıyoruz ya ondan tedirgin oluyorum bide çatlak kremide kullanmam lazım artık heralde şuan çatlak yok ama her an çıkabilir 😁
Minnosunannesi16 MUSU21 Ay onlarada bakayım inşallah iyi gelen bisey bulurum her ciltte aynı tepkiyi vermiyor ya çok teşekkür ederim
Minnosunannesi16 Papiiii tamam canım çok teşekkür ederim kasinti yoksa iyi bisey faydalı geliyor demek ki
Hayalgokce Papiiii canm merhaba.Hamileligin nasil gidiyor önceki hamileligimiz benzer sekildeydi olumsuz sonuçlandı sana daha öncede yazmstim gidisati merak ediyorum🥰
35ilknur35 Minnosunannesi16 evet canım bana iyi geldi şahsen baya memnun kaldım ama ben çok bol kullandım baya yani bilemiyorum artık bol kullanmanın etkisi de var mı
Minnosunannesi16 [silindi] oda güzelmiş ya zaten duştan sonra felaket kuruyor cilt oda iyi gelir muhtemelen
MUSU21 Minnosunannesi16 evt maalesef krem isi biraz masrafli oluyor bende birkac tane aldiktan sonra kararkilabilmistim.. ama yorumlarini okuyun trendyoldan fln kotu yorum yok hic. Bence kesinlikle sans vermeniz gereken bir krem.
yanlisanlamaama Minnosunannesi16 la roche posay 👍🏻 senelerdir kullanırım bebekler için bile uygun bir krem. Büyük kutulardan alırsanız uzun süre kullanabilirsiniz yoğunluğu çok iyidir
Minnosunannesi16 yanlisanlamaama nemlendirici krem olarak mı geçiyor Bi cok ürünü var galiba markanın
yanlisanlamaama Minnosunannesi16 lipikar baume krem diye artırsanız çıkıyor büyük pompalı kutuda olan