Cns_yldz13 Kızlar kokulu akıntısı olup kültür testi yaptıran oldu mu? Sonuclarda ne cıktı? Ben baya önce yaptırdım ilacta kullandım fakat geçmedi bugün bir bakayım dedim 2-3 ceşit bakteri cıkmıs mesela yaptıran var mı? Ne yazıyor sonuclarda
Pemberuya Cns_yldz13 e nabızdan mı baktınız sonuca canm? Bende 28 inde yaptırdım ama sonuçlara gitmedim henüz
Cns_yldz13 Pemberuya ben kasımda yaptırmıştım ama bugün kendim öyle bir bakarken dikkatimi cekti. Mesela cinsel yolla bulasan bir bakteri cıkmıs arastırdıgımda googleden anlamdım gitti
Cns_yldz13 Pemberuya bende öyle bir şey yok hiç :/ demekki doktor süphelendiği şeylere baktırıyor googleden bir bakın isterseniz ne demek diye
Cns_yldz13 Pemberuya bende yazanlar cok tuhag seyler foto yükleyebilsem atıcam buraya ama yapamıyorum. Kültür testine uygun antibiyotik kullanmama rağmen geçmedi anlamadım basıl birsey bu böyke
Tgcbrs Cns_yldz13 merhabalar ureaplasmaniz gebelikte tedavi edilebildi mi bende de var.korkuyorum biraz erken doğum riski vs olduğu için.