NurdanHakan Yavrukusum 22 haftada kontrolümde 600gramdık biz ama lütfen sende keyfini kaçırma çünkü ben aşırı yiyorum günde yarım kilo süt pekmez bal muz çok peynir yumurta Bunları çok çok tüket
Yavrukusum Lolonunannesi banada 400 gram dedi bir hafta geriden geliyor üzüldün hep 3 gün öndeyken bir anda bir hafta geride olması üzdü ağır bir grip geçirdim acaba ondan mi diye düşündüm 😥😔😕
Yavrukusum NurdanHakan Allah razı olsun düşünmemek istiyorum ama aklımda kalıyor kendimi suçluyorum iyi beslenmiyorum diye çok iştahsız biriyim normalde sırf bebek için dikkat ediyorum ama yinede yeterli değilmişim demek ki söylenip duruyorum 😔 sonra sağlıklı olsunda diyorum zayıf kilolu çok önemli değil
NurdanHakan Yavrukusum mühim olan sağlıklı olması kilo önemli değil ve ayrıca normal Doğum düşünüyorsan çok kilolu bebekler normal Doğumla çok zor doğuyor yada Sezeryana alıyorlar böylede düşün Çan’ını sıkma ama süt çok iç ben su gibi İçiyorum ki en son sanırım ilkokula giderken içiyordum sütü şimdi yemek yemeği öğretiyor bize bebeklerimiz ve henüz erken zaten istesekte 50-100gram aldırırız en fazla biraz daha geçişinde bakalım nolcaz
Yavrukusum NurdanHakan evet haklisiniz sağlıklı olması en önemli olan durum bu Allah sağlık sıhhat versin bebelerimize 💎
Mrvknc15 Yavrukusum üzülme canım beynimde 22 haftalık 400gr dedi doktor ben hep şunu derim sağlıklı doğsun eli ayağı düzgün doğsunda kilo doğduğu zaman da alır o yüzden düşünme 🎈
NurdanHakan Yavrukusum amin eskidendi o kilolular sağlıklı olur die eskiden insanlar obezite ne demek bilmiyormuş zayıf olsun sağlıklı olsun mesela bize bak Nası kilo aldık kilo alması kolay yani hayırlısıyla bi doguralımda gerisi Allah’ın izniyle kolay
Alpveannesi Evet canım bu haftalarda 2 hafta önden ve gec gitmesi normal diye biliyorum. Canini sıkma sakin. Biz de 22+3 üz an itibariyle. Yaklasik 1 haftadir hareketlerini cok net hissediyorum. Cok guzel bir duygu. Saglikla aliriz insallah kucagimiza.