Tire35 Parmağıma çok küçük makas battı biraz kanadı 14+4 teyiz makas paslı vs değildi ama bir şey olur mu bir zararı olur mu acaba
Gamzecimm Tire35 gebelikte 2 doz tetenoz aşısı yapılıyor zaten haftanız geldiyse bu temasinizdan sonra aşı olmanız sizi ve bebeğinizi korur diğer dozu da haftanızda olursunuz yine de aile hekiminize danışın
Tire35 Gamzecimm haftam gelmediği içindi aslında merakım bunu sormak istemiştim sağolun cevapladığınız için
DerininAnnesi35 Tire35 sanırım bebeğe Bi şey olmasını değil de tetanoz olma ihtimalini soruyorsunuz aslında 😊 hamileliğin verdiği heyecana bağlıyorum bu sorunuzu. Zaten hamilelikte tetanoz aşısı oluyorsunuz. Sağlık ocağında takibinizi yapan hemşireye de sorabilirsiniz aklınızda kalmasın diye 😊 geçmiş olsun :)
Tire35 DerininAnnesi35 teşekkür ederim bunu sormak istemiştim aslında çünkü bir kaç sene önce elime tornavida girmişti ve tetanos aşısı olmak zorunda kalmıştım şuan da tetanos aşısı için zaman var haftam daha küçük hani bir durum olur mu o zamana kdar demek istemiştim özellikle dalga geçmeden cevapladığınız için sağolun
DerininAnnesi35 Tire35 valla hamilelikte ne zaman kimin aklına neyin takılacağı belli olmaz. O yüzden dalga geçilecek Bi şey yok. Burda belli Bi kesim dalga geçmek için malzeme arıyor, boş verin 😊 sormak istediğinizi tam ifade edememişsiniz heyecandan o kadar😊