Merhaba kızlar. Ali sunaya takipliyim 1 ay önce gittiğimde benden açlık tokluk şekerine baktırmamı istedi laboratuvar istek kağıdına istediği testleri işaretledi ve 1 ay sonra verirsin sonuç çıkınca görüşelim dedi. Şimdi ben yarın gideceğim ama direk laboratuvara mı gitmem gerekli bu testler için vezneye ödemesini yaparken süresi geçmiş falan demez değil mi çünkü doktor özellikle 1 ay sonra demişti kafam karıştı