EmirDemir Betahgc değerim 8.393,06 çıktı acilde adetim 8 gün geçti hamileyim ama değerim yüksek mi bana yardımcı olurmusunuz
EmirDemir Demir_bebek çalıştığım için acilde yaptırmak durumunda kaldım kadın doğuma randevu aldım ama çok panikte oldum
AnneOluyorum35 EmirDemir bi hafta geçtiğinde 7700 çıkmıştı erken döllenme olabilir yüksek olması kötü bisey değil ilk hamileliğimi 330 ile öğrenmiştim değişiyo yani bu döllenmeye göre
EmirDemir AnneOluyorum35 anladım erken döllenme olasılığı olduysa derğer normal çok teşekkür ederim 💕
Yigitefemom EmirDemir hakkınızda hayırlısı olsun değeri yüksek olupta tek gebelik olanlarda oluyo belkide erken dollenmedir
Sureyya1 EmirDemir ikiz olup olmadigi sadece ultrasonda gorunur benimkide yukseti tekil gebelik onemlibolan saglikli olsun gozunuz aydin