Demir_bebek merhaba hoşgeldiniz 😌 ben rutin kontrollerimi Akdeniz tıp fakültesi doc cem yaşar sanhal bey de yaptırdım öğretim üyesi olduğu için 600 TL gibi bir muayene ücreti var tahliller için ödeme yapmıyorsunuz çok ilgili ve her şeyi açıklayan bir doktor . Fakat doğum için 33. Haftada cem bey önerisiyle medstar topçular Mustafa sağlam bey e gitmeye başladım o da eğitimini tıp fakültesinde almış çok pozitif ve ilgili bir doktor . Medstar topçular hastanesi küçük bir hastane tek sevmediğim yanı bu oldu doğum yaptıktan sonra muayene odalarının olduğu bölümden odanıza çıkıyormuşsunuz o kalabalıktan gecelikle geçmek beni biraz gerse de olumlu dusunmeye çalışıyorum 😁😌