Zgstgl canım benimde var hatta doğum doktorum dedi ki idrar kanalları böbrekten geçtiği için enfeksiyon tıkıyor ve bende böbrek büyümesi yapıyor daha önce bir defa içtim o tek kullanımlık ilaçtan bir kaç gün çok iyidim sonra yine tuttu ağrım böbreğim ağrıyordu benim antibiyotik verdi kullanmak istemedim acillik oldum yine tekrar gittiim tekrar o tek kullanımlık ilaçtan verdi birkaç gün idare etti sonra ağrı devam etti en sonunda hastaneye yatırdılar 5 gün kaldım hastanede.