Dnz35 Dün sabah sezeryan doğum yaptım oğluma kavuştum çok guzel bişey bu ama bu dikiş ağrıları beni ağlatıor resmen oturamıom kalkamıom cokzor yuruom nezaman gecicek bu acı hiçbişey yapamıorum
Sere Dnz35 4-5 güne tamamen kendi işini kendin halledecek duruma gelirsin. Rahat rahat oturup kalkarsın geçmiş olsun sağlıkla büyüt ☺️
SebnemRasit Dnz35 tamamen dimdik yürümeye evin işlerini yapmaya felan kendimi güzel hissetmeye 14 gün sonra başladım ama dişini sık diğer günler de de çok kötü değil yani kendini yormamak gerekiyor