inci_tanesi 35+4 günlük gebeyim bugün ilk defa hapsurdukca oksurdukce idrar kaçırır gibi sıvı geliyor bu amniyon sıvısı olabilir mi başına gelen varmı
Tufutufu inci_tanesi hafta ilerledikçe idrar kaçırma sorunları olur demişti doktorum bana. Mesanen tamamen boşalmamışsa bebeğin tekmeleriyle bile kaçar dedi. :) Bebeğin sıvısı gelmeye başladıysa her zaman gelir de demişti ama yine de doktorunun bilgisi olsun bence.
Tufutufu inci_tanesi yani onu bilemiyorum. Gerekli görülürse bakılır sanırım. Doktor bebeğin suyunu yeterli görürse ya da anlattıklarınız onun için yeterliyse bakmayacaktır. :)
Mre Ben de 21 haftalık hamileyim. Grip oldum ve çok fena öksürüyorum bazen öksürdükçe çamaşırım çok ıslanıyor doktoruma söyledim devam ediyorsa gel dedi kontrol etti çok şükür her şey yolundaymış. Bence sen bunu doktoruna söylemelisin çağrıp bakacaktır