Yesim8 22 haftada kaybim olmustu bu gebeligimde 12. Haftada serklaj oldm perinatoloji uzmaniyla mi ilerliyorsunuz su an. Serklaj olmama ragmen 18. Haftada bi erken dogum riski yasadik, ilaclar artirildi igneye baslandi duzeldi sukur. Ama ben nerdeyse hep yatarak gecirdm sureci canm, benim doktorum izin vermedi is yapmak, yuruyus, oturur pozisyonda bile cok durmak yasakti. Sukur simdi 33 teyiz artk kisitlamalarm az